Thuis trainen in quarantaine

Wij zullen je in vorm krijgen met thuis trainen in quarantaine. Behaal het niveau wat je altijd al wilde behalen zonder sportschool, maar slechts door thuis veilig te sporten. De coronacrisis laat in een sportschool trainen immers niet meer toe, alle sportscholen zijn noodgedwongen gesloten. Maar geen zorgen, wij hebben je gedekt!

thuis trainen in quarantaine

Onze quarantaine workouts voor jou

De Allerbeste fitness boeken voor kennis en motivatie

Afvallen tijdens quarantaine

BIceps en triceps trainen

Wanneer gaan de sportscholen weer open

borstoefeningen voor thuis

Schouderoefeningen voor thuis

BBB workout schema voor thuis

Thuis trainen en thuis fitnessen

Niet iedereen heeft ten alle tijden toegang tot de sportschool voor zijn of haar dagelijkse beweging. Dit kan meerdere redenen hebben zoals een blessure, een rondreis, of natuurlijk doordat de sportscholen voor onbepaalde tijd dicht zijn door de coronacrisis. Fit en in vorm blijven is zonder toegang tot de gym niet altijd even gemakkelijk maar zeker mogelijk. Maar elke vorm van beweging is altijd beter dan geen beweging! Vooral voor het behouden van spier en/of het verliezen van vet is blijven trainen belangrijk.

Wat heb je nodig voor thuis trainen?

Voor simpele oefeningen zoals squats en push-ups heb je niks nodig. Als je serieuzer wilt gaan trainen kun je enkele producten aanschaffen zoals een workout elastiek, een resistance band en een paar gewichten. We hebben een pagina gemaakt met producten die wij handig vinden voor het thuis trainen. Klik hier om die pagina te bekijken.

Hoevaak moet ik thuis trainen?

Hoe vaker je traint hoe beter natuurlijk. Maar als je enigzins zichtbare vooruitgang wil is volgens ons 2 keer per week echt het minimum. Thuis trainen hoeft helemaal niet vervelend te zijn om vooruitgang te boeken, de oefeningen zijn simpel en duidelijk.

Welke spiergroepen samen trainen?

  • Rug, buikspieren en biceps.
  • Borst, triceps en schouders.
  • Benen, billen en buik.